torsdag 6 oktober 2011

Ska nog fortsätta...

Som sagt så kan jag nog fortsätta lite smått.. Det blir nog inte maassor med uppdate men lite då och då!
Till helgen så vill jag så hiimla gärna gå till grusplanen och hoppa med Hugo och Viktor! Hoooppas att jag hinner då då D:
Hinner verkligen inte med kaninerna typ nästan nå längre.. Men jag gör så gott jag kan!
strax så ska jag ut till Hugo. Måste städa hans bur. Men det ska jag göra i morgon för det hinner jag inte nu :)
Men jag ska ge honom mat och sånt.
Kolla gärna in http://noovaaa.blogspot.com!
HÄR KOMMER EN BILDBOMB PÅ KANINERNA! :D

 bilder som ej är uppladdade innan!


Många bilder är från en gång då jag hade hugo ute i hagen och han busade  på ;)

En sele jag gjorde i sommar




Minihopp som bor hos oss nu


Viktor som bor hos oss nu 








Mini


Hoppas att ni gillade det! Ha det toppen ! <3 kram Novaa

Ps. copyright på bilderna!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder! Gillar verkligen selen! :)

Linnea sa...

Fortsätt blogga! :D

Hanna sa...

Busiga hugo! :)