tisdag 24 maj 2011

Sjuk...

Nu sitter jag i mitt med en banan, mobilen, datorn och en superbra bok! :) Klockan är ca 09.40 och jag är sjuk... Mådde illa igårkväll så jag kunde inte sova. Men somnade vid ca 00.30.... Mådde illa på morgonen också... så det blev att stanna hemma för mej idag. Senare ska jag nog gå ut och hoppa lite med Hugo eller måla klart hinderna. Jag började med det igår.

Den 5 juni är det tävling... Vet inte om Hugo är nog duktig än att tävlas... Men nästa torsdag ska nog jag och Linnéa hoppträna hos henne. Det blir kul! Det är den 2 juni så då hinner jag ju träna både efter och före det också: )

I veckan hoppas jag att jag kan ta mej till coop och köpa tex. märlor, elrör och sånt. Ska också köpa nå tyger och spännen så kan man ju göra egna koppel och selar ;) Hm, undra hur det ska gå ^^ men märlorna och det tror jag att ni förstår att jag ska använda dem till att bygga hinder. Måste fixa nå stadiga bra hinder.

Nu har jag också fixat en header. Vad tror ni? jag ändrade lite typsnitt och färger också. Jag blev ganska nöjd faktiskt ;)

Hehe, en söt bild på min lile kille från i lördags 
/Nova

Inga kommentarer: