tisdag 5 juni 2012

Blev utmanad!

Blev utmanad av http://viktoriavanamnet.blogg.se/


1. Va ska du göra i sommar ? 
Vara i stallet, vara med kaninerna , kompisar osv!

2. favo glass?
hm... Gillar typ dom flesta!

3. favo mat ?
Pizza! 

4. Vad hade du ofrat för Ditt/dina djur ?
myycket <3

5. favo godis ?
Laktrits ofc!

6. Vad ska ditt barn heta tjej och kille ?
Det har jag inte riktigt tänkt på än...

7 .  Vad tycker du om min blogg ?
Suuper! 

8. Vilken hårfärg är finast enligt dig?
Beror på vem som har den....

9. Snyggaste klädesplagg?
beror också på...

10. Favo bloggare?!
Läser massor av bloggar.. bla din! ;D

1. Är ditt eget djur ditt största inresse?
2. Hoppas du på en framtid inom det?
3. Klarar du av att vara borta mer än två veckor från ditt djur?
4. Rosa eller röd?
5. Fest eller hemma med en good godispåse och nått gott att dricka?
6. Vad åt du senast?
7. Målar du dina naglar?
8. Ska du ha kul i sommar?
9. Något spec planerat i sommar?
10. Hur är mina två bloggar från 1-10 ? 

 Lyycka till ;Dd

3 kommentarer:

B Y S I S T E R S sa...

Fin fin blogg.

Linnea sa...

Okeej ;)

Har lagt till dig i mina länkar :D

Alexandra sa...

Du är utmanad på min blogg! :D