söndag 17 juni 2012

Tävlingsresultat

Tävlingen idag gick inte toppen. Men jag är ändå nöjd över lillkillen! var på plats ca 09.00 och åkte 19. Så det blev en lång dag men det var kul!
Hugo
Han var väldigt "nosig" och seg och gick på 5 fel i kroken och 6 fel i raken = ingen final. Men han behöver få bort sitt luktande. Det är det som gör att han tappar farten och inte kommer över hindrena.. Men det får vi träna på!

Snart kan jag börja hoppträna med Viktor och så småningom Mini också! Viktor har blivit riktigt duktig i selen nu! hade ute honom för en liten stund sen och han var helt toppen! Älsklingen 


Måste också säga grattis till Linnea som svårklassade Elvis i krok idag! Och Viktoria! För Prius fick sin första pinne i Lätt! 


Linnea har film från kroken som jag laddar upp här så fort hon har skickat den! :) Nu ska jag gå och sova för jag är såå trött... I morgon blir det mer träning med Viktor och mini. Godnatt! :)



Hugo förra sommaren.

Inga kommentarer: