måndag 4 juli 2011

Äntligen tid...

hej. idag har jag haft det stressigt typ. I morse så åkte jag direkt från clara till stallet och direkt från stallet till en vi känner som fäärgade mitt hår! :D Sjukt nööjd (; Kom hem typ nyss och klockan är 23.11... så jag har inte haft tid till kaninerna typ nått..
Eftersom nu har vi ju 6st här hemma! :D Vi hämtade ju de tre nya idag. Det är Pontus som blir "min" nu under sommaren, Dennis som blir Sagas och Pancake (kallas pankakan) som vi "delar på" :) Dennis är jääättesööt ;3 det är de andra förstås också men ;) ♥

Har ju inte hunnit fota dem nå idag men i morgon kan ni räkna med biiilder! :D Niiice va? :D ska ta ut dem (alla) i hagen (inte samtidigt då ^^) och fota dem! Det blir väl bra? (:

Men det tror jag!

Hoppas att Pontus kan hoppa då? ;) hah.. Måste träna honom när han blir mer van vid mej och att vara i sele..

En gammal bild på Pontus :') Min nya stjärna? :D

/Nova

Inga kommentarer: