söndag 3 juli 2011

Tre till!

Heej! Nu är jag hemma i gen och det är sköönt , men ändå trist.. vi har haft jättekul! Har shoppat en del också! Tex. två kjolar, tre linnen, en klänning, jeans m.m :)

Men i morgon kommer det tre nya kaniner hem till mej! :D Det är de i stallet som har tre kaniner som inte är så jättevana vid människor så jag ska träna dem under hela sommaren :) Det ska blir kuuul! :) just nu har ju Simon den stora buren som jag ska ha sen. (två går tillsammans) men nu ska jag ha två i min innebur, och en i "trekantsburen". De är dock inte så stora men men ;) När Simon har åkt hem så ska två av dem vara i den stora. Alla kaninerna har nått med Löwen i sej :-) så det blir fyyyra löööwen här :')



Det där är de tre kaninerna :)

Men nu ska  jag ut och fixa burarna :) hejs (:

/Nova

1 kommentar:

Linnea sa...

JAG MST KOMMA TILL DIG NÅN DA NOVA! :D ♥