söndag 10 juli 2011

Nu

igår var vi hos några vi känner och åt middag. Det var i deras stuga så vi badade sen! Det var 22 grader varmt i vattnet! heelt underbart ju!

men snart ska jag kliva upp för det är hoppträning idag! :)

Till helgen så är det täävlingar! :D Lördag och söndag. jag ska kanske vara med men det finns ingen mini så det blir lätt med Hugo :D :s men det var ju det jag hade tänkt mej ;D På lördag är det krok x2 och på söndag rak x2. Jag vet inte vilken dag jag kunde komma på om jag ska det. men jag vill tävla rak. Saga ska kanske vara med med Pontus också! :D :D Undra om det går med lätt...

Men vi ska iallafall träna lite nu med lätthöjd så vi får se om det är en bra höjd för dem (;


/Nova

1 kommentar:

Anonym sa...

Guud ,det måste vara grymt kul!! Har bara hoppat hos Elin,men dina är mer utvecklade. gjorda för hoppning. Elins är gosegrisar <3
//Tuva