måndag 11 juli 2011

Massa nya hinder!


Idag har jag byggt hinder heela dan! :D haha! Jag har hoppat med kaninerna också :) 

Det här hindret gjorde jag sist. Det är ett gammalt hinder som jag har fixat lite stadigare och bytt ut trähållarna till märlor och målat :) Om ni inte ser på bilden så är stöden ljusblåa och den där pinnen tvärs över är ljusgrön. Jag ska fixa bommar till den också och de ska vara gröna med blått i mitten (samma färger som hindret)




Mål och start :) 



Pizzahindret x3 haha.. det vart italiens färger så ett Pizza hinder! :D



Hoopp!


Vi var på Biltema idag med och jag köpte tre till elrör för att kunna göra fler bommar. Köpte också en rosa/röd färg :)


/NOva

Ps. en till av nitarna på min röda bogsele (inte samma nit) ramlade av idag ;( :o

2 kommentarer:

Linnea sa...

Men gud va fina alla blev! :D
Det var inte så kul... Jag som tänkt beställa en äppelgrön till min bebbe...

Maya Sundqvist sa...

Det är inte rättvist att du gör så fina hinder :D <3 !Miss u!