lördag 11 juni 2011

Den nya

Hej! (: Inatt har det varit så varmt i mitt rum så jag hade öppet fönstret men sen klockan tre så vaknade jag av maassaa surr av myggor så jag stängde fönstret och gick och la mej ute i soffan.
Äh, skit samma det var ju inte det jag skulle säga. 


utan idag är det ju tävling. Den är tydligen i boden . Men jag är jättetaggad! haha, lite pirrigt är det också ;) men efter den superträningen vi hade igår så känns det bra.
Men sen efter tävlingen så ska vi hämta sagas nya kanin! Men det blir bara en sommarkanin men ändå! Vi vet inte vad den heter eller vad den han för kön. Men vi vet att det är en liten hermelin iallafall. Så det ska bli kul! Men då måste den dela bur med Hugo (men då delar vi av den som förut).


Sen kommer bilder från både tävlingen och på den nya kaninen! (:


/Nova

Inga kommentarer: