lördag 11 juni 2011

Hoppträning på grus

Kom nyss in efter att ha hoppat med kaninen ♥ Han var jäätteduktig! Jag tror att detta var rekord! Vi var ju som sagt nere på skolgården och hoppade där på gruset. Och han var stencool! Saga var med och filmade. Enligt henne var hon för dålig för att fota ;)
Han har jättebra fart och han lyssnar bra på när man svänger honom! Hoppas ni ser det på filmerna :) Och jag vet att jag har usla hinder men jag ska bygga fler! Och de ska vara fina, bra, och bäst xD
Jag håller på att ladda upp filmerna på VideofyMe nu :)
Vi byggde en bana på fem hinder. Vi började på låg höjd (typ mini) och sen typ lätt och sen höjde vi på nästan det högsta på alla och det gick suuper! sen hoppade vi lågt igen och sen högt tror jag och sen avslutade vi på lågt. Det låter som att vi har hoppat i flera timmar men vi hoppade inte så länge, typ ett varv på banan i varje höjd. och om det gick dåligt gjorde jag om det :)
åååh, det går inte att ladda upp dem :o men ni får dem i morgon ;) Men nån bild kan jag bjuda på! :D

Nu har jag suttit och fryst bilder från filmerna! Så nu kommer några :) men jag vet att det är dålig kvalité på bilderna , men det är väl bättre än inget? :D








Nog är han lite duktig? :D ♥ ♥

/Nova

1 kommentar:

Linnea sa...

Han var JÄTTE duktig på tävlingen! :D
Lätt nästa gång kanske? ;)