onsdag 8 juni 2011

Hoppning

Hejj hejj! :) Jag kom nyss in efter en hoppträning med Hugo! Hoppade på våra "plattor" eller vad man nu ska kalla det cx Men i början tyckte han att det var lite läskigt att vara på dem och vågade som inte hoppa så högt. Men sen gick det bättre. Jag slutade  och började som vanligt på låg höjd och det gick toppen. Jag tränade lite krok eftersom det är krok på tävlingen. Han är ju faktiskt väldigt duktig på att lyssna på svängar och sånt som jag tror att ni ser på filmerna nedan :) 
Hoppade ju även en "vattengrav" som ni också ser. Jag skulle ha vatten i den men det var en spricka i botten så det läkte ut.. men jag hade den iallafall och det gick bra. Först hade jag den framför hindret men han fattade inte vad han skulle göra, utan välte den bara. Men sen satte jag den som i mitten (under) hindret och då hoppade han. Men jag satte inte fram den enda fram sen utan satte den bara lite längre fram.
Jag filmade lite också! :)

På det rättuppstående hindret så hoppade han en bom högre också men filmade inte det.

Åhh, det tar åår att ladda upp filmerna. men jag ska prova på videofyme.  

Jo, här går det snabbare! :D











:)

/Nova

1 kommentar:

Linnea sa...

Va duktig han va! Han hade bra fart också :D
Vattengraven såg lätt ut för han ;)