tisdag 21 juni 2011

Hemma

Nu har jag kommit hem från farmor från och till detta regniga väder... När ska jag kunna göra nått kul ute då det bara regnar? :o

Idag har jag och Saga ju varit hos farmor och de ska ju köpa två kaniner. Vi var och kollade på dem idag. De är leveransklara typ nästa vecka så på torsdagen då så hämtar dom dem :) De var sjukt söta :') Jag gissar på att det är nån löwen eftersom mamman såg ut att vara nått sånt. Vi var också och kollade på en kanin som en i byn har. Det är tydligen en ovanlig och dyr kanin... 800kr för en! :o Men sööt var den! Teddydvärgvädur är den. Den är superlurvig och kräver mycket jobb ;(

Nu ska jag fixa en header till min andra blogg! (:

http://novas.devote.se

Min grabb som är stoor nu! :D <3

/Nova

2 kommentarer:

passionforbasket ;) sa...

Men vad fin bild! :D

Sussie "Khargna" Andersson sa...

Har en teddydvärg vädur, inte alls mycket jobb. Faktiskt en väldigt lättsam päls på dem, även fast dem är fluffiga :) En helt underbar ras :D