torsdag 23 juni 2011

Fotooo

Idag har jag varit i stallet hela dan men när vi kom hem så tog vi ut kaninerna i omgångar i kompostgallret. Vi satte fast det i ett "hörn" av vårat hus så det blev jääättteestort! :D Det gillades visst ;) Haha, Hugo hoppade runt som en tok och gjorde massa glädjeskutt! haha, det såg ut som att jag aldrig tog ut honom x')

Men jag fotade lite så nu kommer bilder! :D

Nova är stolt över sin hoppkanin! (a)





Hoooopp! :D <3





I morgon bitti vid typ 6 eller så. så går jag och saga upp med kaninerna i skogen och springer av de där lite och sen åker vi iväg till nått ställe där vi ska sova över och fira midsommar. Vi kommer hem så ska vi upp i skogen igen och på söndag är det ju egentligen hopptävling men jag kunde inte vara med så jag hopptränar då istället!

/Nova

1 kommentar:

passionforbasket ;) sa...

Lillen ser ut som Stampe! <3