söndag 5 juni 2011

Ska beställa

Hej! :) Idag har Hugo fått hoppa några skutt ute och så :) Jag har satt ner massor med björkkvistar i hans bur som han älskar! Haha.
Vill ni veta en bra sak? :D Att när jag har haft Hugo inne i inneburen har jag ju haft spån i hela buren. Och då har han ju skitit överallt i hela buren, fast jag har haft en hörntoalett. Men nu när jag har gräs i hela och spån bara i toaletten så skiter han bara i den! :D Det är ju så mycket lättare än att ha bajs i heela buren.. Eftersom den är rätt så "stor" ... Stoolt över min lille man ♥

Ska också beställa en bogsele från Libra Artic idag eller i morgon. Behöver verkligen det när han drar så mycket och stannar inte när man vill det... Så jag hoppas att den kommer funka bra! :)
Men jag kommer inte in på kategorin "selar" på Libra Artic :o -.-
Älski på dej <3

/Novaa

1 kommentar:

Linnea sa...

Libra Artic har slutat att sälja seler :( Dom säljer bara hinder nu. Men www.gnagarboden.se ska ta över deras sortiment :D