fredag 10 juni 2011

:o

Just nu är det 29.3 grader i skuggan! Asså det är typ rekord för i sommar tror jag ;s Det är jobbigt när det är föör varmt. Det går typ inte att sova i mitt rum för det är jääättevarmt, man kan inte typ göra nått "aktiverat" med Hugo för det är jääättevarmt, och man kan ju knappt vara ute för det är mycket skönare inne.. Hoppas nu bara inte att detta är sommaren. Och att det blir skitväder resten av sommaren...

Men nu ska jag inte klaga mer! Det är ju häärligt med sommarlov! Nyss var jag ut och satte in ispaketet i Hugos bur. Hoppas att det funkar.

Här kommer två bilder från skolavslutningen igår. Om ni inte vet så gick jag ut 6an och därför slutar på den skolan jag går på nu :)


Haha, den sista behöver inte vara så stor cx den var inte så fin ^^

/Nova

Inga kommentarer: