tisdag 7 juni 2011

snaart sommarloov ♥

Idag har jag och Saga hoppat studsmatta med vattenslangen ;3 Och jag har fixat lite hos Hugo som tex. byta spån i toaletten, fyllt på med meer gräs i buren och satt i nya kvistar :) Innan hade jag björk och nu har jag Pil, vilket är bättre då han tycker de är godare och de är nyttigare :)

Snart ska vi till storheden och jag ska in på typ biltema eller coop bygg och köpa massa saker för att bygga hinder ! :D Sen blir det väl hoppträning för min och Hugos del ikväll eller i morgon (beror på hur sent vi kommer hem).
I morgon ska vi till havsbadet med skolan! :D Sen på torsdag är det skoolavslutning! :D Sen är det sooommarloooooov! :D sååå härligt. Och idag var det sista dan i skolan :')

Jag vet att det är gamla bilder, men jag ska försöka fota nya ;)

/Nova

Inga kommentarer: