onsdag 29 juni 2011

Syyr!

Hej! Idag har jag haft ute kaninerna lite då och då och sen hade jag tråkigt så jag började leta igenom våra tyg och hittade en del intressanta och började sy mina selar och koppel jag inte hunnit med. Började med ett koppel.


Det här var de första kopplet jag gjorde idag! Det där tyget trådade sej väldigt mycket så det blev lit franligt.
lite mindre än 3m. Det funkade riktigt bra!

Sen gjorde jag detta. Jag vet, dålig bild ;)
Men de blev också lite mindre än 3 m tror jag. Det var också bra.. :)
Det här var det sista kopplet jag gjorde. Haha, löörvigt (; Suuperkul att hålla i x3


Gjorde även denna sele som jag blev riktigt nöjd med faktiskt! Hugo var sjukt söt i den! ;)
Bilder:










Såå vad tycker ni? :D Kommentera!! :D

/Nova

3 kommentarer:

Hanna sa...

Riktigt fina! :D

Anonym sa...

Guud va fina! <3 Hur kom du på att göra dom? En riktigt bra ide iallafall (: /Tuva

Josse sa...

Dom vart jättefina!!!! :D Du är ju riktigt begåvad måste jag säga!!! :D Hur har du gjort dom? Och du Nova, har du varit med i Pets nån gång? För jag såg nått inlägg som det stod tp Min hermelinkaninhane (stavning?) Stampe fyller år den 3 maj //Kram från Nova
Det var på ett ungefär vad det stod. ;)
Jag läste Pets igår och då såg jag det så jag började undra om det var från dig. :)